Popcorn & suikerspin

Toont alle 4 resultaten

Kap voor suikerspinmachine, HENDI, ⌀520x(H)350mm

Oorspronkelijke prijs was: €82,00.Huidige prijs is: €73,80.
SKU: 282755
Hou ongewenst stof en vuil uit de suikerspinmachine. Gemaakt van plexiglas (PMMA). Deze transparante kap past op de HENDI suikerspinmachine

Popcornmachine, HENDI, Rood, 230V/1500W, 574x420x(H)778mm

Oorspronkelijke prijs was: €375,00.Huidige prijs is: €337,50.
SKU: 282748
De HENDI Popcornmachine maakt popcorn uit 150 g maïskorrels in één keer. Verkrijgbaar in twee kleuren: rood met opvallende stickers en zwart zonder stickers.

Popcornmachine, HENDI, Zwart, 230V/1500W, 574x420x(H)778mm

Oorspronkelijke prijs was: €375,00.Huidige prijs is: €337,50.
SKU: 282762
De HENDI Popcornmachine maakt popcorn uit 150 g maïskorrels in één keer. Verkrijgbaar in twee kleuren: rood met opvallende stickers en zwart zonder stickers.

Suikerspin machine, HENDI, 230V/1200W, 520x520x(H)480mm

Oorspronkelijke prijs was: €325,00.Huidige prijs is: €292,50.
SKU: 282731
Geen festival kan zonder de aantrekkingskracht van suikerspinnen. Voeg een kleine beetje kleurstof toe om vrolijke, kleurrijke wolken te creëren. Een glimlach is gegarandeerd.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.