Productcategorieën
- Afzuiging & Ventilatie
- Cafetaria & Bar
- Combistomers & Ovens
- Doner
- Geen categorie
- Horeca meubilair
- Keuken apperatuur
- Broodroosters
- Contact grill (panini machines)
- Cutter
- Groenten snijder
- Hamburger perser
- Hot Dog verwarmer
- Ijsmachines
- Messensterilisators
- Mosselenwasser
- Mozzarella rasp machine
- Salamander
- Staafmixers
- Tosti Apparatuur
- Vacuummachine
- Verpakkingsfolie
- Vleesmolens
- Wafel & pannenkoek machines
- Weegschalen
- Worstenopvuller
- Klein materiaal
- Koelen & Vriezen
- Koken en bakken
- Meubilair
- Meubilair
- Pizzeria
- Popcorn & suikerspin
- RVS Meubilair & Spoeltafels
- Slush & Drankenkoelers
- Vaatwassers
- Vitrines & Service Line
Merk
Familie
- 11 Spiezen 1
- 15 Spiezen 1
- 2 Spiezen 2
- 3 Spiezen 3
- 4 Spiezen 2
- 6 Spiezen 1
- 8 Spiezen 1
- Bain-marie 2
- BASE 700 1
- Cuisinières 38
- Fornuizen / Convectieoven 2
- Fornuizen doorkookplaat 25
- Fourneaux 34
- Fours en soubassement 1
- Friteuses 29
- Gasoven 3
- Grills met lavasteen 19
- Grills vapeur 13
- Marmites 15
- Pastakokers 13
- Plaques de cuisson 91
- Sauteuses 9
- Sauteuses-cuiseurs multifonct. 3
- Special Churros 2
- Sur armoire 10
- Versions de table 16
- Versions sur meuble 13
Subfamilie
- GAS 354
2/3 gladde & 1/3 gegroefde gaskookplaat op kast – PASS-THROUGH
Autom. kantelbare gasbraadpan, “Duomat” kuip 100 liter, op meubel
Autom. kantelbare gasbraadpan, “Duomat” kuip 80 L., op meubel
Bakplaat 2/3 glad en 1/3 gegroefd -Top- hard verchroomde “50 µm”
Bakplaat 2/3 glad en 1/3 gegroefd -Top- hard verchroomde “50 µm”
Bakplaat gas, 2/3 glad en 1/3 gegroefd “chroom” -Top-
Bakplaat gas, 2/3 glad en 1/3 gegroefd “chroom” -Top-
Bakplaat op gas met geribde plaat, module 1/2, op open kast
Bakplaat op gas met geribde plaat, module 1/2, op open kast
Bakplaat op gas met geribde plaat, module 1/2, op open kast
Bakplaat op gas met geribde plaat, op kast – PASS-THROUGH
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.