Productcategorieën
- Afzuiging & Ventilatie
- Cafetaria & Bar
- Combistomers & Ovens
- Doner
- Geen categorie
- Horeca meubilair
- Keuken apperatuur
- Broodroosters
- Contact grill (panini machines)
- Cutter
- Groenten snijder
- Hamburger perser
- Hot Dog verwarmer
- Ijsmachines
- Messensterilisators
- Mosselenwasser
- Mozzarella rasp machine
- Salamander
- Staafmixers
- Tosti Apparatuur
- Vacuummachine
- Verpakkingsfolie
- Vleesmolens
- Wafel & pannenkoek machines
- Weegschalen
- Worstenopvuller
- Klein materiaal
- Koelen & Vriezen
- Koken en bakken
- Meubilair
- Pizzeria
- Popcorn & suikerspin
- RVS Meubilair & Spoeltafels
- Slush & Drankenkoelers
- Vaatwassers
- Vitrines & Service Line
Familie
Subfamilie
Lines
- MEAT LINE 24
R.V.S. rooster N° 22, Ø 6 mm
R.V.S. rooster N° 22, Ø 8 mm
Rollers voor gevogelte, HENDI, 235x130x(H)120mm
Rollers voor shoarma, HENDI, 235x130x(H)120mm
Rooster 4,5 mm voor molen nr 32 -R.V.S.
Rooster in R.V.S. Ø4,5mm voor molen N°8
Rooster in R.V.S. Ø6mm voor molen N°12
Rooster in R.V.S. Ø6mm voor molen N°8
Rooster van 4,5 mm voor molen n°22 -RVS
Rooster van 4,5mm voor molen n°12 -RVS
Rooster van 6mm voor molen n°22 -RVS
Rooster van 6mm voor molen n°32 -RVS
Rooster van 8 mm voor molen nr 32 -R.V.S.
Rooster van 8mm voor molen n°12 -RVS
Rooster van 8mm voor molen n°22 -RVS
Rooster van 8mm voor molen n°8 -RVS
RVS mes n°32, zelf-slijpend.
Snijmachine mes met antikleefcoating, HENDI, Profi Line, 210000 210086, ⌀250mm
Snijmachine mes met antikleefcoating, HENDI, Profi Line, 210017, ⌀300mm
Snijmachine mes met antikleefcoating, HENDI, Profi Line, 210031 970294, ⌀195mm
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.