Neutrale vitrinetoonbank, met laag glas, met neutrale reserve – ZWART

5.885,00
SKU: ATL/25-BN-B5
mm (B x D x H) : 2525 x 960 x 1105 - kW (elec) : 0.04

Neutrale vitrinetoonbank, met neutrale reserve – ZWART

4.260,00
SKU: ATL/13-AN-B5
mm (B x D x H) : 1305 x 960 x 1235 - kW (elec) : 0.02

Neutrale vitrinetoonbank, met neutrale reserve – ZWART

6.315,00
SKU: ATL/25-AN-B5
mm (B x D x H) : 2525 x 960 x 1235 - kW (elec) : 0.04

Neutrale vitrinetoonbank, met neutrale reserve – ZWART

3.888,00
SKU: ATL/10-AN-B5
mm (B x D x H) : 1055 x 960 x 1235 - kW (elec) : 0.01

Neutrale vitrinetoonbank, met neutrale reserve – ZWART

7.587,00
SKU: ATL/30-AN-B5
mm (B x D x H) : 2995 x 960 x 1235 - kW (elec) : 0.05

Neutrale vitrinetoonbank, met neutrale reserve – ZWART

5.639,00
SKU: ATL/20-AN-B5
mm (B x D x H) : 2025 x 960 x 1235 - kW (elec) : 0.03

Neutrale vitrinetoonbank, met neutrale reserve – ZWART

4.627,00
SKU: ATL/15-AN-B5
mm (B x D x H) : 1525 x 960 x 1235 - kW (elec) : 0.02

Neutrale vitrinetoonbank, patisserie glas, met neutrale reserve – ZWART

6.280,00
SKU: ATL/20-PN-B5
mm (B x D x H) : 2025 x 960 x 1300 - kW (elec) : 0.04

Neutrale vitrinetoonbank, patisserie glas, met neutrale reserve – ZWART

4.743,00
SKU: ATL/13-PN-B5
mm (B x D x H) : 1305 x 960 x 1300 - kW (elec) : 0.03

Neutrale vitrinetoonbank, patisserie glas, met neutrale reserve – ZWART

6.850,00
SKU: ATL/25-PN-B5
mm (B x D x H) : 2525 x 960 x 1300 - kW (elec) : 0.06

Neutrale vitrinetoonbank, patisserie glas, met neutrale reserve – ZWART

4.322,00
SKU: ATL/10-PN-B5
mm (B x D x H) : 1055 x 960 x 1300 - kW (elec) : 0.02

Neutrale vitrinetoonbank, patisserie glas, met neutrale reserve – ZWART

8.274,00
SKU: ATL/30-PN-B5
mm (B x D x H) : 2995 x 960 x 1300 - kW (elec) : 0.07

Neutrale vitrinetoonbank, patisserie glas, met neutrale reserve – ZWART

5.155,00
SKU: ATL/15-PN-B5
mm (B x D x H) : 1525 x 960 x 1300 - kW (elec) : 0.03

Open hoek 45°, neutraal – ZWART

6.469,00
SKU: ATL/C4-NA-B5
Neutrale hoek. Een tussenruit. Dubbele LED-verlichting (onder de bovenste en onderste ruiten).   Thermogevormde ABS zijkanten, voor- en achterkant van

Open hoek 45°, neutraal, laag glas – ZWART

6.277,00
SKU: ATL/C4-NB-B5
Neutrale hoek. LED-verlichting (onder het bovenste glas).   Thermogevormde ABS zijkanten, voor- en achterkant van geplastificeerd plaatstaal. Ramen van gehard

Open hoek 45°, neutraal, patisserie glas – ZWART

6.915,00
SKU: ATL/C4-NP-B5
Neutrale hoek.   Twee tussenruiten. Dubbele LED-verlichting (onder de bovenste en onderste ruiten).   Thermogevormde ABS zijkanten, voor- en achterkant

Open hoek 90°, geventileerd – ZWART

9.057,00
SKU: ATL/C9-RA-B5
mm (B x D x H) : 1335 x 1335 x 1235 - T° : 0° +5° - kW (elec) : 1

Open hoek 90°, geventileerd, 3 zijden – ZWART

9.057,00
SKU: ATL/C93-RA-B5
mm (B x D x H) : 1325 x 1325 x 1235 - T° : 0° +5° - kW (elec) : 1.17

Open hoek 90°, geventileerd, laag glas – ZWART

8.884,00
SKU: ATL/C9-RB-B5
mm (B x D x H) : 1335 x 1335 x 1105 - T° : 0° +5° - kW (elec) : 1

Open hoek 90°, geventileerd, laag glas, 3 zijden – ZWART

8.884,00
SKU: ATL/C93-RB-B5
mm (B x D x H) : 1325 x 1325 x 1105 - T° : 0° +5° - kW (elec) : 1.17

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.