Vaatwassers

Anti-vervuiling type AB apparaat (Break Tank)

1.513,00
SKU: TBT-UK/7
Anti-vervuilingsapparaat, Britse normen (WRC). De “Break tank” is een antivervuilingsvoorziening van het type AB (Britse normen).  Het voorkomt dat het

Droogtunnel

7.464,00
SKU: DSM-A/7
mm (B x D x H) : 600 x 748 x 1825 - kW (elec) : 6.55

Droogtunnel hoekversie 90°

14.731,00
SKU: DSM/90-7
mm (B x D x H) : 820 x 879 x 1765 - kW (elec) : 6.55

Energie bespaarder

6.246,00
SKU: DCM-R/7
mm (H) : 230

Extractiesysteem (700 m3/h)

1.849,00
SKU: DMA-E/7
mm (H) : 195 - kW (elec) : 0.2

Hoek voorwas 90°

3.917,00
SKU: DRL-P/7
mm (B x D x H) : 820 x 990 x 1615

Krachtige boiler (aansluiting op koud water)

457,00
SKU: DRC-W/7
kW (elec) : 9.5

Peristaltische doseerder detergent, wassen en spoel.

695,00
SKU: DDL-Y
2 pompen, één voor het wassen en één voor het spoelen. Het product komt nooit in contact met het membraan,

Veiligheidsschakelaar – vuist

229,00
SKU: SCP/7
– Voor toestellen aangesloten op koud water.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.