Productcategorieën
- Afzuiging & Ventilatie
- Cafetaria & Bar
- Combistomers & Ovens
- Doner
- Geen categorie
- Horeca meubilair
- Keuken apperatuur
- Broodroosters
- Contact grill (panini machines)
- Cutter
- Groenten snijder
- Hamburger perser
- Hot Dog verwarmer
- Ijsmachines
- Messensterilisators
- Mosselenwasser
- Mozzarella rasp machine
- Salamander
- Staafmixers
- Tosti Apparatuur
- Vacuummachine
- Verpakkingsfolie
- Vleesmolens
- Wafel & pannenkoek machines
- Weegschalen
- Worstenopvuller
- Klein materiaal
- Koelen & Vriezen
- Koken en bakken
- Meubilair
- Pizzeria
- Popcorn & suikerspin
- RVS Meubilair & Spoeltafels
- Slush & Drankenkoelers
- Vaatwassers
- Vitrines & Service Line
Merk
Subfamilie
- ELECTRIC 31
Lines
- WARMER LINE 29
Geheel gerechtenverwarmer & steun:
Geheel gerechtenverwarmer & steun:
Geheel gerechtenverwarmer & steun:
Geheel gerechtenverwarmer & steun:
Geventileerde opwarm – of warmhoud kast , 1 draaideur
Geventileerde warmkast (of) warmhoudkast, 2 klapdeuren
Maaltijden verwarmer – met energieregelaar
Maaltijden verwarmer – met energieregelaar
Maaltijden verwarmer – met energieregelaar
Maaltijden verwarmer – met energieregelaar
Steunen “brug” maaltijden verwarmer
Versnijdingsunit voor vlees, verwarmde basis, 660 mm
Versznijdingsunit voor vlees, onverwarmde basisplaat, 660 mm
Verwarmde bordenkast 60 borden diam. 350mm
Voedselverwarmer opzetmodel, infrarood, kuip GN 1/1
Voedselverwarmer plafondmodel, 1070 mm
Voedselverwarmer plafondmodel, 1370 mm
Voedselverwarmer plafondmodel, 760 mm
Voedselverwarmer tafelmodel, infrarood, tablet GN 1/1
Voedselwarmer tafelmodel, met steunen, 460 mm
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.