Microgolfoven

Toont alle 5 resultaten

Magnetron 1000W, HENDI, 25L, 230V/1550W, 582x472x(H)374mm

Oorspronkelijke prijs was: €389,00.Huidige prijs is: €350,10.
SKU: 281352
De HENDI magnetron is ontworpen voor het snel opwarmen van gerechten. Perfect voor kleine fastfoodrestaurants, bars, benzinestations, cafetaria's of keukenfaciliteiten in kantoorgebouwen, hotels of pensions.

Magnetron met grill, HENDI, 20L, 230V/1050W, 435x360x(H)251mm

Oorspronkelijke prijs was: €147,00.Huidige prijs is: €132,30.
SKU: 281710
De HENDI magnetron met grillfunctie is ontworpen voor het snel opwarmen, ontdooien en grillen van gerechten. Perfect voor kleine fastfoodrestaurants, bars, benzinestations, cafetaria's of keukenfaciliteiten in kantoorgebouwen, hotels of pensions.

Magnetron programmeerbaar 1000W, HENDI, 23L, 230V/1550W, 509x572x(H)306mm

Oorspronkelijke prijs was: €432,00.Huidige prijs is: €388,80.
SKU: 281444
De HENDI magnetron is ontworpen voor het snel opwarmen van gerechten. Perfect voor kleine fastfoodrestaurants, bars, benzinestations, cafetaria's of keukenfaciliteiten in kantoorgebouwen, hotels of pensions.

Magnetron programmeerbaar 1800W, HENDI, 34L, 230V/3000W, 572x520x(H)363mm

Oorspronkelijke prijs was: €998,00.Huidige prijs is: €898,20.
SKU: 281369
De Hendi programmeerbare magnetron is een modern apparaat dat is ontworpen voor het snel verwarmen en ontdooien van gerechten. Perfect voor kleine fastfoodgelegenheden, bars, benzinestations, cafetaria's of keukenfaciliteiten in kantoorgebouwen, hotels of pensions.

Magnetron programmeerbaar met USB-poort 1800W, HENDI, 230V/3000W, 560x419x(H)336mm

Oorspronkelijke prijs was: €1.075,00.Huidige prijs is: €967,50.
SKU: 281376
De HENDI magnetron programmeerbaar met USB-poort is een modern apparaat dat is ontworpen voor het snel verwarmen en ontdooien van gerechten. Perfect voor kleine fastfoodgelegenheden, bars, benzinestations, cafetaria's of keukenfaciliteiten in kantoorgebouwen, hotels of pensions.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.