Productcategorieën
- Afzuiging & Ventilatie
- Cafetaria & Bar
- Combistomers & Ovens
- Doner
- Geen categorie
- Horeca meubilair
- Keuken apperatuur
- Broodroosters
- Contact grill (panini machines)
- Cutter
- Groenten snijder
- Hamburger perser
- Hot Dog verwarmer
- Ijsmachines
- Messensterilisators
- Mosselenwasser
- Mozzarella rasp machine
- Salamander
- Staafmixers
- Tosti Apparatuur
- Vacuummachine
- Verpakkingsfolie
- Vleesmolens
- Wafel & pannenkoek machines
- Weegschalen
- Worstenopvuller
- Klein materiaal
- Koelen & Vriezen
- Koken en bakken
- Meubilair
- Pizzeria
- Popcorn & suikerspin
- RVS Meubilair & Spoeltafels
- Slush & Drankenkoelers
- Vaatwassers
- Vitrines & Service Line
Merk
Familie
Subfamilie
- ELECTRIC 26
Lines
El. bakplaat, verchroomd, 2/3 vlak 1/3 geribd, module 1/1, op open kast
Elek. vlakke bakplaat verchroomd, mod 1/2, op open kast
Elektrisch fornuis met 2 kookplaten op open kast
Elektrisch fornuis met 4 kookplaten op open kast
Elektrisch fornuis met 4 vierkante kookplaten op elektrische GN 2/1 oven
Elektrisch fornuis met 6 kookplaten op open kast
Elektrisch fornuis met 6 vierkante kookplaten op elektrische oven GN 2/1, gesloten neutrale kast
Elektrische bain-marie 4x GN 1/3 h.150 mm, op open kast
Elektrische bain-marie 8 GN 1/3 h.150 mm, open kast
Elektrische bakplaat, 2/3 vlak, 1/3 geribd module 1/1, op open kast.
Elektrische friteuse 2 kuipen 8liter op gesloten kast
Elektrische friteuse HP 1 kuip “Y” 21 liter op gesloten kas – “DIGIT”
Elektrische friteuse met 1 kuip van 18 liter op gesloten kast
Elektrische friteuse met 2 kuipen 18 lit. op gesloten kast
Elektrische geribte bakplaat module 1/2, op open kast
Elektrische kantelbare braadpan, R.V.S. kuip 120 liter op meubel
Elektrische kantelbare braadpan, R.V.S. kuip 80liter op meubel
Elektrische kookketel indirekte verwarming, 100 liter, op meubel
Elektrische kookketel indirekte verwarming, 150 liter, op meubel
Elektrische pastakoker 2 kuipen 40 liter, op gesloten kast (zonder manden)
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.