Productcategorieën
- Afzuiging & Ventilatie
- Cafetaria & Bar
- Combistomers & Ovens
- Doner
- Geen categorie
- Horeca meubilair
- Keuken apperatuur
- Broodroosters
- Contact grill (panini machines)
- Cutter
- Groenten snijder
- Hamburger perser
- Hot Dog verwarmer
- Ijsmachines
- Messensterilisators
- Mosselenwasser
- Mozzarella rasp machine
- Salamander
- Staafmixers
- Tosti Apparatuur
- Vacuummachine
- Verpakkingsfolie
- Vleesmolens
- Wafel & pannenkoek machines
- Weegschalen
- Worstenopvuller
- Klein materiaal
- Koelen & Vriezen
- Koken en bakken
- Meubilair
- Pizzeria
- Popcorn & suikerspin
- RVS Meubilair & Spoeltafels
- Slush & Drankenkoelers
- Vaatwassers
- Vitrines & Service Line
Merk
Familie
- Réfrigérées 1 porte 2 tiroirs 3
- Réfrigérées 1 porte 4 tiroirs 1
- Réfrigérées 1 porte 6 tiroirs 1
- Réfrigérées 2 portes 4
- Réfrigérées 2 portes 2 tiroirs 2
- Réfrigérées 2 portes 4 tiroirs 1
- Réfrigérées 2 portes A/dos 5
- Réfrigérées 2 portes S/Gr 3
- Réfrigérées 3 portes 3
- Réfrigérées 3 portes 2 tiroirs 1
- Réfrigérées 3 portes A/dos 4
- Réfrigérées 3 portes A/dos S/Gr 2
- Réfrigérées 3 portes S/Gr 2
- Réfrigérées 4 portes 3
- Réfrigérées 4 portes A/dos 5
- Réfrigérées 4 portes A/dos S/Gr 1
- Réfrigérées 4 portes S/Gr 3
- Réfrigérées 4 tiroirs 2
- Réfrigérées 4 tiroirs S/Gr 1
- Réfrigérées 6 tiroirs 2
- Réfrigérées 6 tiroirs S/Gr 1
- Réfrigérées 8 tiroirs 1
- Réfrigérées 8 tiroirs S/Gr 1
- Tables pizzas 3 portes 11
- Vriezen 2 deuren 1
- Vriezen 2 deuren M/spatwand 1
- Vriezen 2 deuren M/spatwand Z/Gr 1
- Vriezen 2 deuren Z/Gr 1
- Vriezen 3 deuren 1
- Vriezen 3 deuren M/spatwand Z/Gr 2
- Vriezen 3 deuren Z/Gr 1
- Vriezen 4 deuren 1
- Vriezen 4 deuren M/spatwand 1
- Vriezen 4 deuren M/spatwand Z/Gr 2
- Vriezen 4 deuren Z/Gr 1
Subfamilie
Lines
Diepvriestafel, geventileerd, 2 deuren GN 1/1
Diepvriestafel, geventileerd, 3 deuren GN 1/1
Diepvriestafel, geventileerd, 4 deuren GN 1/1
Gekoelde tafel, geventileerd, 3 deuren GN 1/1
Gekoelde tafel, geventileerd, 3 deuren GN 1/1
Gekoelde tafel, geventileerd, 4 deuren GN 1/1
Gekoelde tafel, geventileerd, 4 deuren GN 1/1
Geventileerde gekoelde tafel, 2 deuren GN 1/1
Geventileerde gekoelde tafel, 2 deuren GN 1/1
Geventileerde gekoelde tafel, 2 deuren GN 1/1
Geventileerde koeltafel “muraal”, 2 deuren GN 1/1, 260 Lit. groep aan GX
Geventileerde koeltafel “muraal”, 2 deuren GN 1/1, met spoelbak
Geventileerde koeltafel “muraal”, 3 deuren GN 1/1, 405 Lit. groep aan GX
Geventileerde koeltafel “muraal”, 3 deuren GN 1/1, met spoelbak
Geventileerde koeltafel “muraal”, 4 deuren GN 1/1, 550 Lit. groep aan GX
Geventileerde koeltafel “muraal”, 4 deuren GN 1/1, met spoelbak
Geventileerde koeltafel voor pizza met 1 deur en 7 lades en gekoelde vitrine 1600x380x410 en werkblad in graniet.
Geventileerde koeltafel voor pizza met 2 deuren en 7 lades en gekoelde vitrine 1800x380x410 en werkblad in graniet.
Geventileerde koeltafel voor pizza met 2 deuren en 7 lades en gekoelde vitrine 2000x380x410 en werkblad in graniet.
Geventileerde koeltafel voor pizza met 2 deuren en gekoelde vitrine 1600x380x410 en werkblad in graniet.
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.