Meubilair

Vlamverdeler, HENDI, Vlamverdeler, GN 2/1, 650x530mm

39,00
SKU: 939956
Plaats de vlamverdeler boven de brander om te voorkomen dat vet direct op de brander druppelt. Vlamverdeler van roestvast staal.

Xantos Black Gasgrill, HENDI, Zwart, 9,5kW, 770x710x(H)870mm

908,00
SKU: 148631
De Xantos is een compacte maar krachtige barbecue die perfect is voor het terras of voor verhuur. Het solide ontwerp maakt het een barbecue die overal kan worden gebruikt.

Xantos Gasgrill, HENDI, 9,5kW, 770x710x(H)870mm

908,00
SKU: 148624
De Xantos is een compacte maar krachtige barbecue die perfect is voor het terras of voor verhuur. Het solide ontwerp maakt het een barbecue die overal kan worden gebruikt.

Xenon Pro, HENDI, 7,5kW, 1120x410x(H)900mm

701,00
SKU: 148105
Deze powergrill van roestvast staal met een inklapbaar onderstel is eenvoudig te verplaatsen door de aanwezige twee wielen en is

Zijblad voor Green Fire barbecues, HENDI, 480x298x(H)160mm

120,00
SKU: 149522
Geschikt voor: 149508, 149591, 149607, 149614, 149621.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.