Productcategorieën
- Afzuiging & Ventilatie
- Cafetaria & Bar
- Combistomers & Ovens
- Doner
- Geen categorie
- Horeca meubilair
- Keuken apperatuur
- Broodroosters
- Contact grill (panini machines)
- Cutter
- Groenten snijder
- Hamburger perser
- Hot Dog verwarmer
- Ijsmachines
- Messensterilisators
- Mosselenwasser
- Mozzarella rasp machine
- Salamander
- Staafmixers
- Tosti Apparatuur
- Vacuummachine
- Verpakkingsfolie
- Vleesmolens
- Wafel & pannenkoek machines
- Weegschalen
- Worstenopvuller
- Klein materiaal
- Koelen & Vriezen
- Koken en bakken
- Meubilair
- Pizzeria
- Popcorn & suikerspin
- RVS Meubilair & Spoeltafels
- Slush & Drankenkoelers
- Vaatwassers
- Vitrines & Service Line
Merk
Familie
Subfamilie
Lines
- WAGON LINE 23
Bain-marie-wagen 2x GN 1/1, 1 T°, met deksels, kast met draaideur
Bain-marie-wagen 2x GN 1/1, 2 T°, deksels, kast met draaideur
Bain-marie-wagen 3x GN 1/1, 1 T°, met deksels, kast met draaideur
Bain-marie-wagen 3x GN 1/1, 3 T°, deksels, kast met draaideur
Gekoelde wagen voor maaltijden, 17 GN 2/1
Gekoelde wagen voor maaltijden, 40 GN 2/1
Neutrale wagen voor 8 dienbladen isotherme
Neutrale wagen voor maaltijden, 10 GN 2/1
Neutrale wagen voor maaltijden, 20 GN 2/1
Universele dienbladenstapelaar
Verwarmde bordenlowerat. 1 zuil 260-310 mm
Verwarmde bordenlowerator 2 zuilen Ø 260-310 mm
Verwarmde kar 2 GN 1/1 – h 150 mm, 2 temperaturen
Verwarmde kar 3 GN 1/1 h 150 mm, 3 temperaturen
Verwarmde kar 3 GN 1/1 h 150 mm, 3 temperaturen (op warmkast)
Verwarmde stapelkar met veren voor manden 500×500 mm
Verwarmde wagen voor maaltijden, 10 GN 2/1, gecontroleerde bevochtiging.
Verwarmde wagen voor maaltijden, 20 GN 2/1, gecontroleerde bevochtiging.
Verwarmde wagen voor maaltijden, 40 GN 2/1, gecontroleerde bevochtiging.
Wagen temperatuurbehoud van de maaltijden, 10 GN 2/1
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.