Cafetaria & Bar

Apparaat voor “Cappuccino” op stoomlans

155,00
SKU: AC-CPL/RF
mm (B x D x H) : 150 x 140 x 120

Automatische citrus pers – gekoeld – op meubel

9.190,00
SKU: ASD/M-FR
mm (B x D x H) : 580 x 720 x 1790 - kW (elec) : 0.61

Automatische citrus pers – self bediening – op meubel

8.004,00
SKU: ASD/M-SS
mm (B x D x H) : 580 x 750 x 1620 - kW (elec) : 0.46

Automatische citruspers

3.728,00
SKU: ASD/50
mm (B x D x H) : 470 x 370 x 735 - kW (elec) : 0.3

Automatische citruspers – automatische aansluiting

5.038,00
SKU: ASD/50FA
mm (B x D x H) : 460 x 620 x 785 - kW (elec) : 0.46

Automatische koffiemolen met doseerder

848,00
SKU: BEL-63/B
mm (B x D x H) : 270 x 460 x 630 - kW (elec) : 0.5

Automatische sinaasappel pers – compact

2.966,00
SKU: ASD/FC
mm (B x D x H) : 290 x 360 x 725 - kW (elec) : 0.12

Basis met lade voor koffiedik

311,00
SKU: BA/25-MC
mm (B x D x H) : 250 x 375 x 85

Chocolade verwarmer, chocopasta of vloeibaar, honing, sauzen, kaas (1 Lit)

668,00
SKU: CC/NUT-1S
mm (B x D x H) : 225 x 175 x 220 - kW (elec) : 0.17

Chocolade verwarmer, chocopasta of vloeibaar, honing, sauzen, kaas (2x 1 Lit)

1.114,00
SKU: CC/NUT-2D
mm (B x D x H) : 310 x 210 x 230 - kW (elec) : 0.32

Chocolademelk dispenser, HENDI, 10L, 230V/1006W, 415x300x(H)580mm

603,00
SKU: 274149
Verhitting middels bain-marie systeem voorkomt dat chocolade aanbrandt. Bodem van de chocolade ketel gemaakt van roestvast staal. Zijden van de

Chocolademelk dispenser, HENDI, 5L, 230V/1006W, 440x360x(H)471mm

542,00
SKU: 274125
Verhitting middels bain-marie systeem voorkomt dat chocolade aanbrandt. Bodem van de chocolade ketel gemaakt van roestvast staal. Zijden van de

Combi, fruitpers, mixer 1,5 liter en milk-shaker

1.193,00
SKU: G14/B-SH/R
mm (B x D x H) : 317 x 490 x H510 - kW (elec) : 0.62

Complementair fles voor CC/NUT-1S&2D

36,00
SKU: CC/NUT-BT
mm (B x D x H) : 85 x 85 x 250

Disperser isothermisch KINOX 2,5 liter met kraan

265,00
SKU: DR-25/C
mm (B x D x H) : 210 x 210 x 435

Doos met 1000 papieren filters 90 mm

75,00
SKU: BF-1009/FTC

Draadloze elektrische waterkoker met temperatuurregeling, HENDI, 1,8L, 230V/1800W, 230x165x(H)255mm

42,00
SKU: 209943
De Hendi draadloze elektrische waterkoker met temperatuurregeling is ontworpen voor het bereiden van dranken met verschillende temperatuurvereisten, zoals groene en witte thee, of yerba mate (70 - 80 °C). Het is ideaal voor cafés, diners, restaurants en kleine cateringgelegenheden.

Elektrische waterkoker – 1,8 L, HENDI, 1,8L, 230V/2150W, 226x165x(H)310mm

28,00
SKU: 209981
Behuizing en verwarmingselement van roestvast staal. Handvat, deksel en basis zijn gemaakt van polypropyleen. Ketel kan 360 graden draaien op

Elektrische waterkoker – 2,5 L, HENDI, 2,5L, 230V/2200W, 242x172x(H)294mm

34,00
SKU: 209936
lke keuken heeft zo'n professionele waterkoker nodig! De waterkoker is krachtig, hij kan in korte tijd 2,5 L water koken. En als het koken klaar is, neem je de waterkoker van zijn basis en neem je hem mee.

Elektrische waterkoker – 4,2 L, HENDI, 4,2L, 230V/2000W, 341x226x(H)305mm

51,00
SKU: 209998
Behuizing en verwarmingselement van roestvast staal. Handvat, deksel en basis zijn gemaakt van polypropyleen. Verborgen verwarmingselement is beschermd tegen kalk,

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.